КОНТАКТИ
Кіцманьська Мicька Рада ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ Лашківський ЗДО Кіцманської міської ради
Головна > Публічна Інформація > Архів > Річний звіт про діяльність закладу освіти
Публічна Інформація / Архів

Річний звіт про діяльність закладу освіти

06-08-2020, 15:59

 Звіт керівника

 Лашківського закладу дошкільної освіти  Кіцманської міської ради

Перед колективом та батьківською громадськістю

за 2019-2020н.р.

 

Шановні присутні!

Закінчився  навчальний рік, тому настав час, щоб зробити підсумки  роботи колективу та діяльність керівника закладу дошкільної освіти протягом 2019/2020  навчального року. Завдання звітування полягає в тому, щоби забезпечити прозорість, відкритість та демократичність управління дошкільним закладом .

Під час ми керуємося Положенням про порядок звітування керівників дошкільних , загальноосвітніх  та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та батьківською громадськістю.

Як директор закладу дошкільної освіти протягом звітного періоду у своїй діяльності я керувалася Статутом закладу дошкільної освіти, правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками , розпорядженнями Кіцманської міської ради, іншими нормативними документами, що регламентують роботу керівника ЗДО.

 

 Звіт  буде подано згідно таких розділів

1.    Внесок керівника у підвищення рівня організації навчально-виховного процесу в ЗДО

-вжиті заходи щодо охоплення дітей 5-ти річного віку дошкільною освітою

2. Вжиті керівником заходи щодо зміцнення матеріально-технічної бази ЗДО

3.Вжиті заходи щодо забезпечення навчального закладу кваліфікованими педагогічними кадрами та доцільність їх розстановки

4.Збереження та зміцнення здоровя дітей та усіх працівників закладу

5. Забезпечення організації харчування та медичного обслуговування дітей .

6.Дотримання вимог охорони дитинства, техніки безпеки, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм;

7. Стан дитячого травматизму.

8. Залучення батьківської громадськості до здійснення навчально-виховного процесу ЗДО. Співпраця.

 

              1.       В Лашківському закладі дошкільної освіти в 2019/2020 н.р. функціонувало 2  групи ; середній списковий склад становив   45 дітей.

За штатним розписом у дошкільному закладі працює 10 осіб.  З них 4 педагоги,  6 осіб обслуговуючого персоналу +3 сезонні кочегари.

У складі педагогічного колективу : 1 - директор,  1- музичний керівник, 2 -  вихователі.

 

Діяльність закладу дошкільної освіти у  2019/2020 навчальному році була підпорядкована виконанню Конституції України, Декларації прав дитини, Конвенції ООН «Про права дитини», Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства», «Охорона здоров’я дітей», «Про мови», «Про захист дитинства», державних програм «Освіта» (Україна XXI століття), «Діти України», «Положення про дошкільний заклад», Базовому компоненту дошкільної освіти України а також, власному Статуту.

Керуючись основними положеннями нормативних документів, які визначають сучасну законодавчу базу й методичне забезпечення дошкільної освіти, та планом роботи на 2019/2020н.р., колектив закладу зосередив  увагу на пошуку оптимальних  засобів розвитку,навчання та виховання дітей, збереження та  зміцнення їх фізичного й психічного здоров’я, створення необхідних  передумов для досягнення кожним дошкільником реально  можливого для нього в  даний період рівня успішності, але не нижчого, ніж передбачено державними освітніми програмами.

Здійснення  навчально-виховної  роботи з дітьми а також врахування запитів батьків і громади спрямувало заходи, які проводилися в закладі, на виконання  пріоритетних завдань:

Естетичне виховання дітей через різні форми організації художньої діяльності.

З метою ефективного вирішення завдання приділяється чи мала увага вихованню у дітей естетики поведінки – охайності у одязі, гарної постави і манер, уміння триматися невимушено, природно, культурно і естетично виявляти свої емоції. Ці якості тісно пов’язані з моральністю особистості дитини.

 В естетичному вихованні дітей дошкільного віку використовують різні джерела:

 а) твори образотворчого мистецтва. Під час розглядання картини або скульптури, яка відображає життя людей, тварин чи природні явища, у дитини розвивається не лише сприйняття, а й фантазія. Вона мислить, фантазує, уявляє, бачить за картиною образи, долі, характери.

б) музику, яка, відображаючи дійсність за допомогою мелодій, інтонацій, тембру, впливає на емоційно-почуттєву сферу дитини, на її поведінку. в) художню літературу.

 г) театр, кіно, телебачення, естрада, цирк. Цінність їх у тому, що крім змістовної частини, вони об’єднують у собі елементи багатьох видів мистецтв (літератури, музики, образотворчого мистецтва, танцю тощо).

ґ) поведінку і діяльність дітей. Гідні вчинки дітей, успіхи в різних видах діяльності  стали предметом обговорення з естетичних позицій.

д) факти і події суспільного життя. Героїчні вчинки людей, краса їх взаємин, духовне багатство, моральна чистота духовна досконалість  обговорюються з дошкільниками в ході бесід та розмов.

е) оформлення побуту (залучення дітей до посильної допомоги у створенні естетичної обстановки у груповій кімнаті, дошкільному закладі, вдома). У середній групі завжди присутня виставка малюнків , розмальовок для оформлення та прикрашання групової кімнати. У молодшій групі вона відсутня . В обох групах потрібно виключити з користування поламані іграшки, закрутити ручки до іграшкових шаф, замінити пощерблений посуд.

Для оснащення педагогічного процесу у закладі є в наявності репродукції картин, які використовуються у повсякденному житті закладу та  на заняттях з зображувальної діяльності у середній групі. Заклад забезпечено методичною  літературою  з даного питання  .

Під час проведення тематичного вивчення комісією у складі директора ЗДО Фурман Г.Ю. , вихователя ЗДО Гугуман М.І. , сестри медичної Нерух Н.Р. було проведено конкурс на кращу зону естетичного розвитку дошкільника (куточок зображувальної діяльності) . До проведення даного конкурсу комісією було розроблено таблиці згідно яких відбувалося оцінювання. За результатами конкурсу перемогла середня група (вихователь Савчук Т.І.)  з загальним балом 48  з можливих 50. Молодша група (вихователь Лупул Ю.М.) набрала 30 балів з можливих 50.

В процесі вивчення даного питання встановлено, що вихователями проводиться планомірна робота щодо організації образотворчої  діяльності;

Проаналізовано методичне та матеріально – технічне забезпечення, планування роботи з образотворчої діяльності в режимі дня.

Аналізуючи щоденне планування вихователів, матеріально – технічне забезпечення образотворчої  діяльності, слід зазначити, що планування занять з образотворчої діяльності проводяться відповідно вимог програми «Дитина» . Діти люблять малювати, заняття проводяться один два рази  на тиждень(відповідно до гранично допустимого навантаження та віку дітей).

Вихователь середньої групи Савчук Т.І.  під час занять застосовує цікаві організаційні моменти, релаксацію,  вправи з психогімнастики, які  діти виконують під супровід  класичної музики. Так,під час малювання осіннього килима  виконується  психогімнастика «Осінні листочки»,  яка допомагає дітям уявити себе різнобарвними листочками ,що повільно і плавно кружляють в повітрі.

Починаючи з 6 березня 2020 року через загрозу розповсюдження корона вірусу у закладі призупинено освітній процес , а з 12 березня введено карантин та організовано дистанційне навчання.

Розвиток екологічної свідомості у дошкільників

 

      Проведено семінар «Формування екологічної компетентності дошкільників крізь призму Базового компоненту дошкільної освіти».

        Для педагогів проведено круглий стіл «Формування у дітей свідомого ставлення до власного життя та здоровя» 

        Проведено педагогічну раду «Розвиток екологічної свідомості у дошкільників». 

У Лашківському закладі дошкільної освіти  в умовах дистанційної роботи колектив працював  над створенням нового роздаткового матеріалу для занять з малечею ,  за час карантину встигли виготовити багато дидактичного та ігрового матеріалу. Батькам це значно полегшило їхнє життя у час карантину, А вихователі продовжують займатися роботою.

У ході забезпечення дистанційного навчання та виховання дошкільників , спілкування з батьками вихованців щодо надання рекомендацій організації різних видів діяльності з дітьми вдома,  вихователі використовували посилання  для спільного перегляду навчального матеріалу або власноруч записані  фрагменти  онлайн-занять

 Для дистанційного навчання вихованців вихователі Лашківського ЗДО використовували різні соціальні мережі, за допомогою яких знаходять матеріали для навчально-виховної роботи дітей, діляться ними з батьками вихованців, тим самим, тісно співпрацюючи з учасниками освітнього процесу своєї групи.

     Напередодні великодніх свят вихователі отримали від батьків чудові фото, де дітки середньої групи "Бджілки" активно готувалися до Великодня, створюючи оригінальні та унікальні шедеври українських писанок.

     Пам’ятаючи важливі дати для українського народу та всіх людей загалом, вихователі діляться відповідною інформацією, знайденою на різноманітних інтернет-ресурсах, з батьками з метою подальшого інформування вихованців щодо цієї теми. Тут батьки мали змогу використати вже готові матеріали, отримані від вихователя, для демонстрації їх своїм дітям, або  могли  (і мають повне право) знайти іншу інформацію на цю тему. Наприклад, День Землі.

    Ну і, звичайно, найбільше часу в умовах карантину займає самоосвіта вихователів. Вони шукають та вивчають матеріали, необхідні для подальшої їхньої роботи. Також збагачують свій педагогічний досвід, беручи участь у різноманітних вебінарах і тренінгах: «Методи казкотерапії в роботі вихователя» - Савчук Тетяна Іванівна.

        Адміністрацією закладу проведено роботу по залученню дітей 5-річного віку до здобуття дошкільної освіти. Протягом навчального року в заклад залучено до  здобуття дошкільної освіти 100% дітей п’ятирічного віку.

 

            Протягом останніх років на фоні подій які відбуваються на сході нашої країни колектив закладу та батьки вихованців не одноразово підтримували наших солдатів. Були організовані благодійні акції «Великодні смаколики для солдата» , «Напиши листа солдату» , «Різдвяні смаколики для захисників» у яких працівники приймали активну участь. Хочу подякувати тим батькам які не були байдужими до даних акцій.

 

2.Протягом 2019/2020 навчального року велика увага приділялась зміцненню матеріально-технічної бази закладу. З червня 2019 року по червень 2020 року за сприяння Кіцманської міської ради , батьківської громадськості та завдяки спонсорським внескам в дитячому садку зроблено:

 

 

- придбано тюлі у молодшу групу ;

- придбано гардини у музичний зал

-         куплено та встановлено кришки для унітазів

-         Поновлено розділочні столи на харчоблоці

-         Постійно закуповувалися туалетний папір та частково миючі засоби

-         Поновлено інвентар для прибирання на групах

-         Поновлено набори посуду на групах

-         Постійно поновлювались іграшки у молодшій групі та частково у середній групі.

-         Встановлено полички у шафах для дитячого одягу (закуплено угольнички та саморізи)

-         Придбано стінку у молодшу групу

-         Закуплені канцелярські товари для дітей

(детальніше з використанням батьківських та спонсорських коштів можна ознайомитися на інформаційному стенді у рубриці «Батьківський комітет садочка інформує»)

   

      Велика увага приділена облагородженню території закладу.

Споруди які виготовлені власноруч працівниками закладу постійно ремонтуються та поновлюються.

На центральному вході ДНЗ в обох квітниках висаджено квіти

 

 За кошти Кіцманської міської ради

-         зроблено повірку вимірювальної техніки, вимірювання опору ізоляці

-         проведено перевірку димоходу в котельні

-         проведено перезарядку вогнегасників

-         придбано миючі та дезинфікуючі засоби дозволені для використання

-         придбано канцелярські товари для педагогів.

-         Придбано емальові фарби для косметичного ремонту приміщень та майданчиків

-         Здійснено капітальний ремонт котельні ,  та харчоблоку.

-         Здійснено ремонт під навісу при вході в ЗДО

-         Надано пальне та необхідні матеріали для скошування трави на майданчиках.

 

Адміністрація подала до міської ради клопотання щодо необхідності проведення ряду робіт по утриманню будівлі ЗДО.

 

3.Дошкільний навчальний заклад  на 98 % укомплектований педагогічними кадрами для роботи з дітьми.

 

 

Рівень кваліфікації педагогічних працівників:

Спеціаліст ІІ категорії –  вихователь Литвенюк Н.Є. за наслідками атестації педагогічних працівників (відпустка по догляду за дитиною до трьох років)

Спеціаліст ІІ категорії–   вихователь – Савчук Т.І. за наслідками атестації педагогічних працівників

Спеціаліст - вихователь – Гугуман М.І. за наслідками атестації педагогічних працівників.

 Спеціаліст , спеціаліст вищої категорії - директор ЗДО, вихователь – Фурман Г.Ю.

Молодший спеціаліст –  музичний керівник Лупул Ю.М.

 

 

Освітній рівень педагогів:

Повна вища фахова освіта –  директор ЗДО Фурман Г.Ю.

                                                            Вихователь Савчук Т.І.

                                                            Вихователь Литвенюк Н.Є. 

Неповна вища освіта –  вихователь Гугуман М.І. (педагогічний коледж ЧНУ Ю.Федьковича)

                                        Музичний керівник Лупул Ю.М. (чернівецьке музичне училище ім.С.Воробкевича)

           

 

         Дієвою формою підвищення наукового та методичного рівня педагогів була активна участь в районній методичній роботі. Слухачами  методичних об’єднань для вихователів були педагоги: Гугуман М.І.,Савчук Т.І.,Лупул Ю.М., які поглибили знання з організації навчально-виховного процесу та апробували їх на практиці.

         Була проведена перевірка знань усіх працівників згідно посадових обов’язків, нормативно правових документів та дотримання вимог Санітарного регламенту , яка показала:

-         високий рівень теоретичних та практичних знань - 6 працівники

-         середній рівень теоретичних та практичних знань - 4 працівники

-         достатній рівень теоретичних та практичних знань - 1 працівники

-         низький рівень теоретичних та практичних знань - 0 працівники

 

 Під час перевірки було надано розяснення усім працівникам та памятки з даних питань

                  Підсумовуючи роботу над реалізацією завдань передбачених в 2019/2020 н.р. та Інструктивно-методичних рекомендацій «Організація роботи в дошкільних навчальних закладах у 2019/2020 навчальному році»

досягненням нашого колективу є:

·       Спільними зусиллями педагогів та батьків продовжує роботу гурток Англійської мови.

·       Роботу нашого колективу з дітьми та батьками протягом року висвітлювали на офіційному сайті відділу освіти і науки Кіцманської міської ради мережі Інтернет.

·       З педагогічним колективом проведено Методичні посиденьки «Ознайомлення з новинками методичної літератури».

·       Для молодих спеціалістів, початкуючих педагогів проведено «День методичного кабінету», що надало можливість раціонально використовувати педагогам дидактичний матеріал методкабінету в освітньому процесі.

·       Організовано Круглий стіл «Формування у дітей свідомого ставлення до власного життя та здоров’я», де педагоги ділились досвідом організації роботи з дітьми з ОБЖД та фізичного виховання.

·       Проведено тематичні виставки малюнків.

 

 

Під час вивчення стану соціально – психологічної готовності дітей до школи   були використані такі методики та тести: Комплексна програма діагностики психологічної готовності до шкільного навчання дітей старшого дошкільного віку (Рогозинської О.А.); Методика з вивчення домінування пізнавального чи ігрового мотиву дитини

(ГуткіноїВ.С.); додаткові методи :  тест «Копіювання безглуздих слів» (Керна-Ірасека), анкетування батьків, спостереження, бесіди, проективна методика на виявлення тривожності « Хочете дізнатись, що думає ваша дитина про школу» .

 

Низького рівня немає. Середній рівень у  дітей, які за станом здоров’я не систематично відвідували дошкільний заклад. Діти-випускники мають добрі потенційні можливості в галузі розвитку пізнавальних процесів, сформовані навички навчальної діяльності.

 

4.Велика увага протягом року приділялась збереженню та зміцненню здоровя дітей:

На заняттях з фізичного виховання

Проведенням загартувальних заходів;

Проведенням гімнастики пробудження та коригувальної гімнастики.

Проведення фізкомплексів на прогулянках

Проведення фізкультурних розваг та свят

Використання елементів аромотерапії, часнико та цибуле терапії.

 

За 2019/2020 н.р в ЗДО є  спад захворюваності серед дітей. Якшо порівняти з минулим роком, то випадків захворювань на 10% менше  ніж торік. В  структурі захворювань дітей:

На І місці – ГРВІ

ІІ місце- гострий бронхіт

ІІІ- лор захворювання та інші

 

 

5.Щодо харчування , то Продукти харчування та продовольчу сировину завозили систематично , тому харчування було збалансованим, різноманітним та раціональним. Калорійність страв відповідала нормам. В середньому норми харчування виконані на 85 відсотків.

 

                Мясо свинини та птиці (курятини) завозиться вчасно. Печінка та риба також поставляється вчасно.

Олія, масло,  є в наявності. Молочні продукти( творог, молоко, сметана завозиться регулярно  : молоко кожен день до пятниці включно, сметана , творог - вівторок).

 Дітям варять для пиття: чай, кавові напої, какао, кисіль, сік з берези, яблука,кампот з сухофруктів.   З 1 червня згідно з режимом введено ІІ сніданок –сік ( березовий або яблучний), сезонні ягоди та фрукти. На даний момент в закладі є необхідний запас соку.

 

6.Велика увага в закладі приділяється безпеці дитини та охороні праці. З працівниками постійно проводиться інструктаж, з дітьми бесіди заняття по безпеці знаходження на вулиці, на водоймах , вдома, небезпечних предметів тощо. За навчальний рік проведено  « Тижні безпеки» Місячник з охорони праці.

 

7.Аналізуючи стан травматизму по закладу , то хочеться сказати , що серйозних травм протягом року серед дітей не було, такі як переломи, вивихи. Було декілька забійних ранок, під час яких дітям була надана допомога медиків.

 

8.Говорячи про співпрацю з батьками хочу  подякувати  за розуміння та підтримку  протягом усього навчального року.

 

 

Директор ЗДО                                Г.Ю.Фурман

ПЕРЕЙТИ ДО РОЗДІЛУ АРХІВ →